שבוע לפיגוע הדריסה • תושבים: הכתובת הייתה על הקיר

    ישראל בן צבי 3 Comment on שבוע לפיגוע הדריסה • תושבים: הכתובת הייתה על הקיר
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע לאחר פיגוע הטרקטור בירושלים בו נרצח הרב אברהם וולעס הי"ד ותושבים באזור הפיגוע, שכונת בית ישראל ורחוב שמואל הנביא טוענים כי בחודשים האחרונים ערבים שעבדו באתר הבניה בו עבד המחבל ניסו לפגוע כמה פעמים בתושבים ואף יידו אבנים לעברם.

    "סבלנו ואנו סובלים מנחת זרועם ומהתגרויות מסוכנות של עובדי אתר הבניה ממנו יצא המחבל לפיגוע הדריסה והפיכת האוטובוס, דבר שהסתיים בחסדי שמיים ללא נפגעים" אומרים תושבי האיזור

    במהדורה המרכזית בקול חי נחשף כי התושבים לא הסתפקו בדיבורים והם הזמינו ניידות משטרה למקום מספר פעמים אך ללא הועיל, בכל פעם ידויי האבנים נמשכו כרגיל.

    ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי לא התקבלה כל תלונה או פניה המתייחסת לידויי אבנים מאתר הבניה בו עבד המחבל או ברחובות הסמוכים. עוד מוסיפים במשטרה כי לבקשת הכתב נבדקה תלונה ספציפית בה נמסר לו כי דווח על ידויי אבנים לכאורה, בעוד שנמצא כי התלונה היתה בגין גרימת נזק מתנועת מנוף הבניה והפונה סרב להגיש תלונה בטענה שהשתווה עם הצד הפוגע. המשטרה מביעה תמיהה על הטענות הבלתי מבוססות העולות בכתבה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ללא נפגעים??
      היה הרוג אחד, הרב ואלעס ה' יקום דמו.

    2. 2

      גם אני עברתי שם וקבלתי אבנים התקשרתי למשטרה והם לא הגיעו ושכנים אמרו לי שחבל להתתקשר כי הם ממילא לא מגיעים ולא עושים כלום

    3. 1

      אשריכם שאתם מעלים את הנושא. אולי סוף סוף יהי פתרון לנושא הכאוב הזה. אנחנו גרים בסמוך, וקבלנו פגיעות אבנים כמה פעמים, הילדים פוחדים לעבור בדרך הביתה. התקשרתי פעמיים למשטרה ולא הגיעו. גם השכנים שלי שסבלו אמרו שאינם מתקשרים כי המשטרה בכל מקרה לא מטפלת עד שאין פגיעה חמורה רח"ל מה שבסוף אכן קרה. הי"ד.